· Belediye Ulaşım Komisyonu’nu toplamak, komisyon toplantılarının gündemini hazırlayarak sorumlu tarafları bilgilendirmek, toplantıların sonuç raporlarını düzenleyerek meclise sunmak.
· Belediye Meclisine gönderilecek teklif ve talepleri hazırlamak,
· Ulaşım ile ilgili diğer müdürlüklerden gelen talepleri değerlendirmek ve gerekli organizasyonu yapmak.
· Müdürlük ile ilgili her türlü yazışma işlemlerini yürütmek.
· Gelen, giden evrakların kaydını tutmak.
· Müdürlük personelinin izin formlarının düzenlenmesi ve izinlerini takip etmek.
· Müdürlüğün kırtasiye, fotokopi, ozalit, dosyalama vb. taleplerini ve ihtiyaçlarını temin etmek.
· Vatandaşlardan gelen otopark açma ve yol geçiş izin belgesi taleplerinin işlemlerini yürütmek.
· Rayiç bedel belge taleplerine cevap vermek.
· Dosyalama ve arşivleme işlemlerini yerine getirmek.
· Büro malzemelerinin kullanılmasından sorumlu olmak (telefon, faks…) ve arayanların kayıtlarını tutmak.
· Müdürlük araç parkında bulunan hizmet araçlarının takibi ve şehir dışı görevlendirmelerini yapmak.
· Birimini ilgilendiren konularda amiri tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
· Yürüttüğü tüm faaliyetlerle ilgili mevzuat değişikliklerini takip etmek.
· Müdürlüğe ait tüm resmi araçların tüm (vize, sigorta, proje, vb.) işlemlerini yapmak, koordinasyonunu sağlamak.